växjö ink

Jag har ju för tysan gaddat mig i sommar! Den sitter på ryggen mellan skulderbladen och jag älskar den. Jag har funderat ett tag på att skaffa en tatuering, och när jag hittade denna bilden så kändes det perfekt. En dansare kommer alltid att representera den jag är, oavsett om jag fortsätter min danskarriär eller slår mig in på något annat. Jag kommer alltid att älska dans och förhoppningsvis aldrig sluta tänka som en dansare.

Dessvärre blev mina farhågor bekräftade när det kommer till tatueringar, har man väl gjort en så vill man bara ha fler! Det har alltid varit en av anledningarna till att jag inte velat göra någon tidigare, men nu har jag kapitulerat. Vi får väl se om det fylls på med bläck på kroppen i framtiden. :)


Sjukt snygg dansare på dansares rygg. Lite suddig bild dock.

Det var extra roligt att göra den också eftersom jag såg till att ta mitt efterlängtade körkort tidigare på samma dag. Känns bra att jag kunde fira lite extra! :D

NU: njuta av solen (kanske är sommaren på sluttampen nu? passa på) med Amme på Campus med picknick.
Ha en skön dag ni också!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0