sjuuuk

Jag tycker helt galet synd om mig själv just nu, halsen är tjock och snoret rinner. Så jag passade på att stanna hemma idag, missar modern hiphop dock. Men lördagar är enda dagen i veckan jag inte behöver undervisa själv, så jag tänkte vila upp mig lite snabbt inför klasserna imorgon. Jag och Martin knallade iväg till Lidl tidigare och handlade, och jag var helt slut när vi kom hem. Vi som hade tänkt ha superstäddagen idag. Men jag tänkte plocka och dona lite bäst jag kan, för jag vill verkligen ha det rent och fint. Och nu när det blivit lite höstigare så vill jag passa på att byta till passande gardiner också. :)

Nu ska jag fixa till toaletten, Martin hann bara halvvägs med städningen där innan han skulle iväg till Kulturama och dansa.

Aaatjcho!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: pancake

Heeej! Kul att du har börjat blogga igen! Krya på dig

2009-09-12 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0