picknick

Woah jag och Amme har definitivt ingen tur när det kommer till att ha en mysig picknick. Dels ville vädret inte bestämma sig riktigt för att hålla sig fint, och så lyckades vi inte på långa vägar att hålla krubbet på plats. Min väska blev fint lila på insidan av blåbärspajen som rann ut över dator, sladdar, solglasögon och kläder, hurra!


*torka, torka, torka*


Lite grann utspdridda saker kan man kanske kalla det.


Sällskapsdamen!

Jag blir så grymt sugen på att börja plugga igen när Amme pratar om sin utbildning. Hon går marknadsföringsprogrammet, och det är kanske inte vad jag är helt sugen på att läsa. Men jag läste 15 poäng Hälsopedagogik förra hösten och det är verkligen något helt annat än att plugga på gymnasiet. Mycket roligare! Jag ska sanrt ta tag i mitt liv och se om jag inte ska börja plugga igen. Men till dess tänker jag undervisa alla danselever! Får väl se om jag slänger mig in i nått annat snart, den som lever får se, som man så vist säger!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Meee lajki att du börjat blogga igen =D Woho

2009-09-04 @ 00:31:24
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Amelie

Åååh vilka fina bilder och vilken trevlig picknick! det får vi gra om och.. jaaaaaa börja plugga och kom och lek med mig på campus!! :D

2009-09-06 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0