ompysslad

Min hals värker! Efter att jag hade haft en klass igår så bestämde jag mig för aatt köra på och dansa både på baletten och på streeten. Det var väl egentligen inte det smartaste att göra, men jag tycker det är jättesvårt att bara sitta still och titta. Plus att man hamnar efter hela tiden. Idag träffades jag, Kouki, Martin, Linn och Issa för att kolla lite på en koreografi till den videon vi tänkte spela in. Planen är att göra en hiphopvideo för att få ut hiphopen mer. Kul! Kouki har dock rätt svåra koreografier, så det blir lite att bita i. Förhoppningsvis hinner vi jobba med det så att det sitter riktigt snyggt där det ska.

Idag blev jag och Martin bjudna på en massa god mat och efterrätt, föräldraomsorgen ryckte in! Man blir gymt osocial av att jobba sent varje kväll, så det blir inte lika lätt att träffa sina föräldrar längre. Så det var hemskt mysigt! Fick också men mig lite te hem som ska lindra halsont. Ska dricka det hela dagarna nu så att jag slipper den här skiten och kan dansa ordentligt igen. *hoppas hoppas*


Nästan lite retrobild

Dags att knalla hemåt, bilåkandes! Passade på att låna bilen när jag ändå var hemma. :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0