dags att ge sig in i debatten

Lady GaGa. Alla pratar om henne, alla har åsikter om henne, och hon syns precis överallt. Jag gillar henne, hon har tillfört något nytt till en annars ganska dammig musikvärld där de flesta nya tillskotten alltid kan härledas till någon redan etablerad artist. Men vad som innan kändes roligt och fräsht har nu gått och blivit lite... dassigt. Jag har läst blogginlägg där det hävdas att Lady GaGa är pure art, och jag kan väl hålla med om det, hon har ju definitivt tagit scenkläderna till en ny nivå. Men med tanke på att hon är så pass speciell, så har hon ett himla sjå att behålla chockeffekten. Publiken vänjer sig, och ska hon hålla sig i toppen så måste hon hela tiden ta det ett snäpp längre. 

 
Snyggt, arty och fortfarande classy.


What? Katastrofala outfits och skabbigt sminkat. Vad hände?

Jag undrar hur långt hon kommer dra det, och hur länge? Hoppas hon inte blir en Donatella Versace som med sitt översolade och översminkade yttre definitivt inte har åldrats med grace. Det är viktigt att inte bli "hemmablind" och inte inse när det räcker. Ett tips som dessutom kan appliceras på osäkra tonåringar som vänjer sig vid att se sitt ansikte i spegeln varje dag med alldeles för mycket smink, och som sedan bara ska "bättra på" lite = ännu mer smink.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0