kloka tänder

Jag tror inte längre att jag är sjuk. Däremot har jag nog drabbats av en visdomstand som känner för att komma fram. Det innebär att jag knappt kan gapa, har en galet öm halsmandel som gör det nästintill omöjligt att svälla och en öm käke. Shit! Jag förstår när Lina i Emil i Lönneberga klagade så mycket över sin tandvärk! Men med lite ipren så gick värken ner och jag kunde till och med trycka ner en pizza efter jobbet. Inte dåligt, inte dåligt alls!
Hade lite hemlig audition på street mellan idag. Min street avancerad har egentligen lite för få deltagare, så jag kollade ifall inte någon i mellan var tillräckligt duktig för att flyttas upp. Martin satt med på klassen och hjälpte mig kolla lite. Fast eleverna visste inte om någonting, men jag pressade dem lite extra ändå. Pratade med tre tjejer efteråt om uppflytt, och jag hoppas de bestämmer sig för att tacka ja. :)

Nu ska jag fortsätta min myskväll med min älskling, det är bra film på Tv och nygjord chokladpudding som väntar. Hurra!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0