workshop!

The sun is up, I´m feeling great
I´m just enjoying life, right here in the shade

Det känns som en väldigt bra dag idag. Solen skiner och imorgon är det lördag = ledig! Och dessutom en massa skön musik i högtalarna som the soundtrack of my life. Gytt! Måste nog diska snart dock, och det mörkar ner lite grann. Varför ska det vara så förbannat tråkigt att diska? Värdelöst! Men som någon vis person har sagt, man måste ha tråkigt ibland för att uppskatta när man har roligt, HA, jättedumt. :) Men jag måste i vilket fall ändå börja med att planera mina klasser, och koreografera lite. Så vi får väl se om jag ens hinner med disken innan jobbet!

Speaking about dance, nu på söndag är det en gratis workshop på Kulturama! Det är Kouki som kommer hålla i fyra (4!) timmars dans, och det är sjukt mycket dans för sjukt lite pengar. Han kommer undervisa modern hiphop, crumping och musikalitet. Det börjar vid 11 och fortsätter fram till runt 15. Passa på! Man behöver inte ens anmäla sig, det är bara att knalla dit och inspireras! Kouki har ett väldigt annorlunda undervisningssätt än vad jag har, och det är väldigt nyttigt att testa på något nytt. Och gratis är ju alltid gott. :)
 


Han är dessutom lite småkändis faktiskt, haha. Han var med i Talang 2008, och många minns hans framträdande. Han är grymt duktig!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Desperate Housewives har kommit ut med många press- och reklambilder under dessa 4 år serien har sänts. Och blir bara snyggare och snyggare för varje år!

Titta in på min blogg för att se alla dessa bilder, kanske du hittar en favorit? =D



http://perspektiw.blogg.se/2009/october/snygga-desperate-housewives-bilder.html



/Tobias – Mitt liv igenom en kameralins

2009-10-09 @ 12:25:51
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: saralovisas

Vilken vacker header!!

2009-10-09 @ 17:29:21
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0