what to do?

Var uppe tidigt som sjuttom idag, och har redan hunnit storhandla på Willys! Jag känner mig stolt! Dyrt var det att handla också, men nu kommer inte kylskåpet eka i varje fall! Vad som är mindre bra är att jag bara hann vara borta någon timme, och när jag kom hem möttes jag av bajs på golvet... som vanligt börjar det kännas som. Jag vete fan hur vi ska göra med Zeus. Han verkar inte trivas, det är för litet här för honom. :/ Jag måste prata med damen som hade hand om honom, för såhär kan det inte fortsätta. Någon som kan ta hand om en katt (som annars måste avlivas är jag rädd!), med lite större lebensraum än en liten etta? Åh, lille Zeus!


YUMMIE!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Storhandla tycker jag är skitkul^^ Stackars katten, och stackars er!! Hoppas det löser sig! Ses nog sen, ska ha jazz jazz jazz!!

2009-10-22 @ 13:55:27
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0