svullokväll - big time!



Ojojoj säger jag bara. Idag efter jobbet så åkte jag och Martin till Hemmakväll och köpte på oss hur mycket snacks som helst! De hade 1-årsjubileum och hur mycket erbjudanden som helst! Köpte ostbågar för en tia och kexchoklad för en krona! Bland annat ska sägas. Kunde också köpa fyra olika filmer för en krona styck, och det är inte så hemskt dyrt tycker jag inte. Haha, tjocka ikväll!

Var tidigare idag och hämtade ett klösträd åt Zeus från peppen. Tänkte låna det ett tag så han har något ställe att kalla sitt. Temporärt tills vi hittar ett bättre hem åt honom. Det håller honom iallafall lite sysselsatt ett tag till framöver. Han är världens mysigaste katt...*uuuääääääääh* (<-- gråt.) Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner och sova. Galet trött.


Sleep tight alla! ♥


Kommentarer
Postat av: pancake

det vad mycket goa grejer ni hade köpt:P

billigt är bra!

2009-10-24 @ 01:14:38
Postat av: pancake

det vad mycket goa grejer ni hade köpt:P

billigt är bra!

2009-10-24 @ 01:14:52
Postat av: Rosanna såklart ;)

Vilken fin bild Elin! Godis, CHIPS.. allt man behöver här i livet ^^

2009-10-25 @ 02:28:53
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0