män som hatar kvinnor

Nu har det äntligen blivit min och Martins tur att se den omtalade filmen, men vi får väl se ifall vi blir lika hänförda som alla andra verkar ha blivit. Det är synd att man inte har läst böckerna tidigare, men jag har aldrig tid för läsning. Eller okej, egentligen har man väl tid för alla man skulle vilja göra, men jag har inte prioriterat läsning på väldigt länge!

Jättekul att träffa Maja idag också! Fick ett par härliga och jättelånga orangea benvärmare. Yaay! Vet inte om jag hinner träffa henne något imorgon, men på onsdag hinner vi iallafall ta en fika och gå ut på kvällen. Aptrevligt! Jag försöker passa på nu när jag inte jobbar så mycket, äntligen lite lediga kvällar, TJOHO!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oja, Black Tower is the shit kan man väl säga ;)

2009-10-26 @ 20:16:10
URL: http://bycarolin.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

Har inte heller sett den!! Tell me if it was good=) KUL Å TRÄFFA MAJA JU!!! Ja på onsdag är det utgång=) Skulle vi vara hos dig innan??

2009-10-26 @ 23:10:00
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0