luhrdag

Min lediga dag idag! Passade på att kika lite på när Martin uppträdde, och vi drog sedan ner en sväng på stan. Jag hittade lite grejer som fick följa med hem! Vi satte oss också på det nya fiket Zity som Rosanna tipsade om. Jättemysigt! Gick lite på torget också, både igår och idag var det extra torgdag av någon anledning, med fler stånd än vanligt. Igår hittade vi till exempel ett stånd med en massa bra grejer, köpte torkade gojibär och tranbär bland annat, som är apnyttigt!


Gårdagens fynd, ett par mysiga gröna benvärmare från H&M för 99 kr, och ringen jag fick av Martin! Den är av hematit och sägs öka blodcirkulationen!


Dagens fynd! Jeansen kostade bara 99 kr! Och skjortan är bara allmänt sjukt snygg att dansa i. :)


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Visst var det mysigt ställe?=) Skitsnygga jeans btw! Och fy faan för att tvätta kl 7 en söndag :P

2009-10-18 @ 12:28:54
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hoppas de torkade bären kommer tillbaka till Växjö. Mina stockholmsbär är inte slut än, men det är bra att veta att förråden finns i närheten.

2009-10-18 @ 13:03:50
Postat av: elin har ordet

Ja Eric undrade också var man får tag på dem, kan man köpa dem någonstans i nån affär? Prrrecious gojibär!

2009-10-18 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0