jaaaaa, kissdoft

Gillar jag att gå upp vid 8 på morgonen och inse att Zeus har kissat i min väska som innehöll mina danspapper och annat viktigt? Nej, det gör jag INTE. Så när lördagen kickstartar med storstädning (passade på att dammsuga och moppa golvet också) så kan jag känna att det kunde varit bättre. Och nu blir det djurterapeuten för Zeus del. Jag ska be Karin prata med honom (jepp, hon talar med djur) och kolla vad problemet är och om han tänker fortsätta vara såhär. Jag misstänker att han tycker att det är lite för lite lebensraum han har fått sig tilldelat, och det är ju tyvärr ett problem som är svårt att lösa. God damn it!


It was HIM! Och se hur han springer ifrån sitt ansvar!

(Okej, jag vet att man inte ska hänga ut folk i bloggar, men kissar man i folks väskor så får man fanimej sätta ner foten.)

Och det har dessutom visat sig att jag inte får åka på raggaworkshopen i Sölvesborg nästa lördag. Vi ska uppträda då med OnStage i Tegnergallerian och jag och Issa var tydligen ovärdeliga i showen. :( Men jag ska hålla ögonen öppna för nya tillfällen! Jag vill vidareutbilda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0