himmelskt!

Det är verkligen en perfekt dag idag. Hur skönt ute som helst, en riktig höstdag. Jag var och handlade en sväng innan, eftersom mamma ringde igår och undrade hur det skulle bli ikväll. What? Jahaaaaaa, Martin har sagt att de är bjudna eftersom han har fyllt år. Ha, så det var bara att baka lite. Tack och lov tar min kära mamma med sig tacos att äta, för jag har ingen aning om hur vi skulle hinna laga mat eftersom både jag och Martin är på Kulturama till kl 19. Men jag har åtminstone smällt ihop en mjuk pepparkaka. Passar perfekt nu när det börjar gå mot höst!



Passade också på att köpa hem grejer så att jag kan baka bullar på söndag, för ni har väl inte glömt bort att det är Kanelbullens dag på söndag? Hurra! Nu måste jag skynda mig att diska innan jag måste knalla till jobbet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0