gör en insats

Okej, nu är det definitivt. Vi kan inte ha Zeus längre, han trivs inte i vår lilla etta helt enkelt. Jag har pratat med Djurens vänner, och de kan inte ta emot honom eftersom han är en privatkatt. Då återstår bara att jag eller Elisabet (kvinnan som hade hand om honom tidigare) hittar ett nytt hem åt honom, eller att han avlivas. Åh jag vill inte att han avlivas! Elisabet bryr sig jättemycket om honom, men hon kan inte ta hand om honom själv eftersom hon är allergisk, och det var hennes mamma som hade Zeus tidigare, men som nu avlidit.

Så är det någon som själv kan ta hand om en katt, eller kanske känner någon annan som kan? Zeus skulle passa jättebra hos någon äldre, som sällskap, och man skulle slippa de första jobbiga åren med extra skötsel och krukvältningar som kattunge. Så snälla. Kan ni söta rara kika runt bland bekanta? Kolla med morfar eller farmor som kanske känner sig lite ensam? Jag skulle bli överlycklig ifall vi slipper avliva honom, han är alldeles för mysig för det!


Kunde inte ta en ny bild, han ligger och sover lite krabbigt under sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0