god morgon världen!

Vår Zeus vågade sig fram en hel del i natt, så fort lampan släckts och jag och Martin gått och lagt sig så hörde vi att han var framme och lekte med en liten mus vi köpte till honom. Och han hann ochkså med att riva ner mina glasögon på golvet. Så förhoppningsvis trivs han lite bättre nu iallafall. Men han är fortfarande blyg, han ligger just nu och trycker under sängen, his safe-spot. Kommer han inte fram snart måste jag nog dra ut honom. Han behöver gå på sightseeing i lägenheten på riktigt, hitta kattlådan och så vidare. Jag vill inte ha kattpoop all over! :O

Idag ska jag ha tre klasser istället för två, Jag har fått den stora äran att vikariera för Emelies jazz F1, eftersom hon skulle till Piteå och fara. Så idag ska jag undervisa pojkvännen! Det blir roligt! Sedan har jag ju även mina två streetklasser som vanligt. Har tänkt planera lite inför uppvisningen i maj idag också. Vi har storslagna planer i år och jag tänkte börja extra tidigt så att jag slipper all stress på slutet. Har dessutom lite mer tid för det nu, för projektet jag skulle vara med i som Kouki höll i, har jag hoppat av. Det blev lite krångel med vart projektet drog, och jag var inte helt nöjd med resultatet. Så jag hoppade hellre av än att lägga ner en massa tid på att få det att fungera, tid är inget jag skiter ut direkt. Men detso mer tid för uppvisningen och kanske att måla något till bildtävlingen på Kulturama. :)



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Ooooh, ska du ha vår nybörjarjazz också då??:D den är ju direkt efteråt:P

2009-10-08 @ 10:43:31
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

Nej va dum jag är, vi skulle ha en annan tjej! My bad :P

2009-10-08 @ 11:49:27
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0