ge mig mer!

Kom hem från stan för en stund sen, och jag vill bara ha mer! Det var så grymt! Föreställningen slutade aldrig vara intressant, de lyckades fånga publiken med enkla rörelser som blev effektfulla i grupp. Plus att de var grymma breakdansare hela bunten. Det var facinerande och humoristiskt. Love it!


I totally know att fotot är dåligt, men det är svårt att fota rörelse med en dålig kamera.

Eftersom jag och Martin hade bestämt oss för att gå på föreställingen, så fick vi också med flera andra i gruppen. Och det betyder att streeten blev inställd för att det skulle vara så få där. Hurra! Jag missade knappt någonting. I baletten missar man inte så mycket mer än teknikträning, så det känns skönt. Och jag är glad att jag valde att gå på föreställningen.

Snart dags att sova gott folk, men först lite planering och gos med katten. Sleep tight!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var bara så bra! Jag försöker göra samma rörelser som den epileptiske mannen, men jag får liksom inte riktigt till det... Spänner han sig, var han avslappnad? Förtrollande muskelkontroll! (hans, inte min)

2009-10-14 @ 20:57:31
Postat av: elin har ordet

Hahaha! Ja han var galet facinerande! Vem behöver löjliga stroboskop och grejer när det räcker att bara stå där rakt pp och ner!

2009-10-14 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0