intervju med mig själv

Stänger du av mobilen när du sover? Nej jag stänger i princip aldrig av den, vilket senast skapade problem med puk-kod och annat jobbigt.
Hur såg du ut på högstadiet? Precis som alla andra, det var då alla hade ett par sneakers och en JL-tröja. JL-tröjan fanns visserligen aldrig i min garderob, men stilen fanns där. Usch.
Hur kommer du att se ut om tjugo år? Då är jag 30 bast och kommer fortfarande hålla stilen, färgglatt och ballt är ledorden, haha!
Hur var du på dagis? Dagis sket jag i, men hos dagmamman så var jag allmänt bossig, jag hade bäst ideér när det kom till lekar.
Hur är du att ha som arbetskamrat? Awesome!
Har du celluliter? Nej inte direkt.
Biter du på naglarna? Nej, men de är väldigt sköra, så de ser alltid ut som skit ändå, what to do?
Vad har du för skostorlek? 36-37. Mina föttter har krympt med åren!
Har du något handikapp? Haha, tja det beror väl på vem man frågar. :D 
Är du rädd för att få hängbröst? Ja, taxöron har aldrig lockat mig, men thank god för små bröst!
Tror du att gud är en man eller en kvinna? Varken eller. Ser det mer som något andligt utan form om jag måste definiera det.
Svär du? Ja.
•Känner du någon kristdemokrat? Inte den blekaste.
Tror du på utomjordningar? Naturligtvis, rymden är för stor för att liv endast skulle kunna utvecklas på en planet.
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Oj, risgrynsgröt eller något med bearnaisesås. Jag älskar bearnaisesås!
Vad finns alltid i ditt skafferi? Bönor, jag fick två jättepåsar av min syster men de måste kokas innan ätning så det har aldrig blivit av, skärpning på det!
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Inälvsmat, uäck!
Har du blivit arresterad? Naj naj naj!
Ljuger du? Nej. (Jo.)
Har du snattat? Nja, ett litet ynkligt hårspänne som trillat ur sin förpackning fick följa med hem en gång när jag var liten. If I can´t buy it, I don´t want it.
Har du kysst en polis? Det tvivlar jag på.
•Är du rädd för Securitasvakter? Neje, haha! 
Har du någonting att dölja? Of course my horse! Dock ingen major thing.
Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar till alla ställen jag behöver knalla in på och finfina nyckelringar!
Är du/har du varit gift? Njet.
Skulle du gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar? Verkligen inte, det där får han se till att ha planerat själv.
Kan du laga cyklar? Jepp, lite basic iallafall. Men trots det så går cyklar sönder hela tiden i detta hemmet, lagar jag dåligt?
Kan du baka bröd? Kan och kan, frågan är hur kräsen man är.
Vilken tvserie skulle du helst leva i? Typ medium eller vad den heter, för att jag är så facinerad av kontakter med andevärlden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, är du 30 år om 20 år?;)

2009-10-20 @ 15:58:18
Postat av: Rosanna såklart ;)

Det var jag som skrev det förra! Vem fan är det som säger "Of course my horse" Känner igen det !!:O

2009-10-20 @ 16:00:33
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0