dealar lite

Vi knallade aldrig runt sjön, vi hamnade däremot hos Lisa en bra stund. Hon bjöd på rester, vilket inte låter så snajsigt. Men det var det! I systerhemmet äts det alltid hi-tech grejer. Mums. Jag och Lisa fick också till en bra deal, tycker jag iallafall. Hon fick två påsar med kattsand, och jag fick gå hem med en massa bra skönhetsgrejer!



1. Ansiktsvatten från Lumene, inte hemmagjort, bara felköpt!
2. Hårwax av olika slag till Martin att ta slut på, så att Lisa kan använda burkarna till andra produkter.
3. Lisas tigerbalsam - i en ball ammonutionburk, awesome för sönderdansade muskler!
4. Karotincerat - fullproppat av vitaminer innan läggdags (ceratet färgar tydligen läpparna något orange, hah!)
5. Elins ansiktsvatten - gjort på beställning efter min hudtyp.
6. Kroppsskrubb med basilika, lime och geranium, av socker!

Jag gillar a lot. Det känns bättre att kleta på grejer som Lisa har gjort, för då vet jag att hon har försökt använda bra grejer. I köpta produkter finns det massvis med ingredienser som inte är bra för huden. Bra att tänka på!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Shit vad intressant! Vad duktigt av din syster att göra egna grejer! Coolt.

2009-11-01 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0