alla helgons dag

Eller Halloween kanske man ska säga. Njäe, jag brukar väl inte direkt fira Halloween, men vi får väl se om vi ser några utklädda ungar ikväll! Jag är glad att jag bor i ett område där det antagligen inte knackas så mycket dörr, men när jag bodde hemma så var jag alltid tvungen att gömma mig vid den här tiden under året, men även under påsk. Haha, jag är rädd för utklädda barn! Thats some scary shit man!

Nu ska jag och Martin knalla ner till stan och gå en runda runt sjön, och kanske kika in hos Lisa och Axel. Det blir trevlans! Hoppas ni får en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: pancake

hahah.. alla barnen stormar peppen :P

2009-10-31 @ 15:11:17
Postat av: Lisa

Tack, det var trevligt med besök!

2009-10-31 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0