voine voine

Jag och Sanna sitter just nu och bara glor framför oss. Vi är galet trötta! Har gått på stan hela dagen både i Lund och i Malmö, och det var ansträngande. För hjärnan, benen, fötterna, axlarna, ja allt! Men jag fick hem några fina grejer iallafall! Men jag blev tyvärr av med min finfina leopardsjal. :( Den blev tappad och ensam i Malmödjungeln. Men den som tog den (jag antar att det var någon) hopas jag verklien uppskattar den helt och fullt!

Nu ska vi vila lite, och sedan hämta Martin som anländer till Lund. ZZZzzzZZZzzzzZZZ

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vilken design använder du till bloggen?

2009-11-14 @ 20:42:35
URL: http://xoliviakaufka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0