vi är ett awesome team

Har inte hunnit blogga något tidigare idag för jag och Martin har haft fullt upp med att storstäda köket! Och det var fan i mig inte trevligt. Vi tog ordentligt på allt kakel och rengjorde köksfläkten (huöööglll...- kväljning) och satte upp fin kakeldekor. Känner oss grymt duktiga! Kakeldekoren köpte jag för länge sedan på Lagerhaus, två ark för 5 kronor styck, men det har inte blivit av att jag satt upp dem förrän nu. Tycker det blev gulligt med retroblommor lite här och var.



Jag ska alldeles strax till Kulturama och ha mina showare. Det blir awesme, för jag har gjort en "läskigt-konstig-clown-kombination" till cirkusmusik. Me like! Hoppas bara på att de vågar ta ut svängarna och faktiskt bli lite konstiga. :D Men dags att dra, ha en bra kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0