tomtegröt!

Vad kan passa bättre att äta en månad innan julafton om inte risgrynsgröt? Jag älskar gröt, och jag blev galet sugen på det idag. Visserligen tar det lite tid att göra, men lätt värt det!



Det gick förresten väldigt bra idag ute i Braås! Om man bortser från att jag knappt hittade dit, ha. Jag är sämst på orterna runtomkring Växjö, men efter lite felkörande och telefonringande så kom jag fram! Och tjejerna var väldigt intresserade och duktiga, så det gick alldeles utmärkt att inte ha speglar. Ska ju dit imorgon också, så det blir nog bra. De ville behålla cdn jag hade brännt, de ville öva under eftermiddagen. Muy bien! :D Tack och lov att de själva valt att dansa, det var lite spännande att undervisa ointresserade IT-elever som jag gjorde förra året.

Ska strax krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagen. Först ut till Braås, sedan hem och pyssla lite med hemliga julprojekt, koreografera och sedan dansa. Men det blir en kul final på dagen, för alla lärare på Kulturama ska gå på genrepet av höstens musikal Glada Änkan. Hoooraaay! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0