sweet!

Idag kom mitt halsband från Victorian Dreams som jag vann! I like a lot! det liknar ett sånt namnhalsband jag vill ha, fast det står Sweet istället. Det duger det med. :) Och gratis är ju galet gott, hehe! Passar perfekt att ha när man dansar också, inte för stort. Halsbandet jag fick av Martin vill jag inte använda och förstöra när jag tränar, så det får sparas till andra tillfällen.





Min kamera är sämst, eller så är jag en usel fotograf. Jag får aldrig till skarpa bilder! :( Jag vill ha en sån snajsig systemkamera. Men det är ett senare projekt i livet. En annan dag. Nu ska jag koreografera lite! Jobbar på en dans som kanske kan läras ut till OnStage, och mina avancerade. Så vi får väl se vad det blir av det till slut. Ska senare ner till Kulturama och skaka lite på rumpan. :)  Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0