rolig kväll igår och trött morgon idag!







Hade kul igår! Min släkt är grym! När vi kom till Tånnö igår fick vi åka direkt in till Värnamo för att kolla in Appladalskolan där födelsedagsbarnet är rektor. Skolan är galet ombyggd och väldigt snygg! Morbror var väldigt stolt. :) Därefter - bowling! Hela släkten lojade runt och bowlade, jag måste säga att jag var grym så länge jag hade en cider att dricka. När den tog slut gick det bara utför... Damn it! Sedan fortsatte festligheterna i Tånnö igen med god mat, disco i källaren, drinkar i den hembyggda baren och allmänt aptrevligt häng! :D Är dock väldigt trött idag. Ser inte fram emot att jobba hela förmiddagen, eller att koreografera nu. Jag hanninte med all planering igår. Jaja, ha en bra söndag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0