prima ballerina


Puderrosa plisserad klänning - Vila

Här är klänningen som fick följa med mig hem från Malmö i helgen. Har haft span på en likande ett tag, och tycker denna är kanonfin. Den funkar dels som urgullig ballerinaklänning, men är desto snyggare till svart skinnjacka och rockiga detaljer. I like a lot! Så himla dumt bara att jag lyckades spilla pizzaflott på den samma kväll som jag köpt den, det går väl bort? Jajks!

Jag har galet mycket jag vill göra just nu. Jag har en massa koreografier i huvudet som vill komma ut och ideér till en massa snygga uppträden. Måste få utlopp! Ska knåpa ihop någon slags show har jag tänkt. Få med lite folk och göra en sjuhelvetes uppräde. Japp, så får det bli. Men tills dess kan jag få ut lite till mina grupper iallafall. Good shit! Har planerat hela dagen, skönt att ligga lite före.

Nu är det dags att dra ner till Kulturama och käka innan jag ska undervis mina pyttesmå 9 - 12åringar! Lalala!

Kommentarer
Postat av: Amanda

underbart fin klänning :P

2009-11-18 @ 18:27:37
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihhi! Böjer du på huvudet för att få plats på bilden?

2009-11-18 @ 20:44:04
Postat av: elin har ordet

hihih ja det gör jag lisafisa för kameran tar för små bilder!

2009-11-19 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0