oj vad jag tävlar!

OOh jag hittar bloggar med massor av tävlingar! Och hos Millah har jag hittat två grejer jag verkligen vill vinna. Ett par heta hörlurar, vilket jag är i stort behov av eftersom mina hörlurar till min ipod gått sönder. Kolla in dem! Awesome! Tävlingen hittar man här. 



Det andra som också skulle sitta riktigt fint är ett mysigt julpaket. Man vinner en julstrumpa och fina julkulor i filt. Jag och Martin ska ha en jättefin gran i vår lilla etta har vi bestämt, och vi behöver köpa julgranskulor isåfall, så why not vinna några? Och den julstrumpan jag har nu har en stor nalle på, den känns lite väl back in the days nu faktiskt. Så det vore perfekt att få det också, så jag och my beloved kan hänga upp varsin och få något snajsigt på julaftons morgon! Tävlingen hittar man här.


Kommentarer
Postat av: Millah

Lycka till sötnos :)

Kramar

2009-11-03 @ 23:23:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0