myskväll på ingång!

Har precis haft klass, gick bra idag! Mina avancerade elever fick jobba på ordentligt, jag matade ut koreografi. Men de är duktiga, så det funkade utmärkt. :) Stannade kvar på Kulturama och duschade och gjorde mig fin. Jag och Martin ska gå på bio ikväll, den nya 2012 fick det bli. Jag kommer bajsa på mig. Det skulle ju säkert kunna hända, jordens undergång och allt? Gaaah! Okej, jag ska inte skrämma upp mig innan jag har sett den. Hoppas ni får en finfin fredagskväll! :D


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Hoppas den var bra! Jag skulle inte våga se den, jag är sketnojjig när det gäller jordens undergång och sånt... uuuh!!!

2009-11-28 @ 03:27:41
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0