lång dag

Har inte skrivit på länge, har haft en massa annat för mig idag. Planerade lite klasser under dagen, och nu tror jag åtminstone vad ungefär hälften av mina grupper ska vara. Känns ganska skönt iallafall. :) Åkte till Kulturama lite tidigare, tänkte träna lite. Men näe, de där breakarna och Kouki med hans armé hade snott alla salar. Men det gick bra sen ändå. :) Sitter för tillfället och väntar på att kycklingen ska bli klar i ugnen, är riktigt hungrig nu!

Hörrni! I helgen händer det en massa spännande! Dels har Koukis intensivkurser start imorgon, fem lördagar framöver så undervisar han i musikalitet och krumping för 205 kronor stycket. Jag tror inte det är fullt än, så vill man gå så går det nog att ordna. Och är man i Stockholm över helgen ska man passa på att knalla in på Balettakademien och kolla in dansshowen No Limits! Missa inte!


Kommentarer
Postat av: majaaa:D

Jag ska gå och se No limits:P Its gonna be awesom!

2009-11-07 @ 21:33:45
Postat av: elin har ordet

Woah! Du får smygfilma och visa mig! :D

2009-11-08 @ 10:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0