kalenderfreaket

Japp, that´s me! Alla som känner mig vet hur beroende jag är av min kalender. Jag klarar mig inte utan den! (Tror jag, jag skulle aldrig få för mig att testa, gud nej!) Och alla vet också att jag är nördig nog att sitta och klippa ut bilder som är fina och klistrar in på de vita tråkiga sidorna. Och aldrig något annat än färgglada pennor! Hmm.. är jag kreativ eller bara konstig? I vilket fall som helst. Det finns en massa hemsidor där man får göra en costumized kalender. Jag vill, jag vill, jag vill! Men jag är en fattig riddare och har inte råd. Så därför tävlar jag om en kalender från tryckdig.se hos Millah! Woah låt mig vinna! Ge mig!



Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Me like att du gör att färgglatt! Jag har klistrat in lite KalleAnka klistermärken i min, det enda jag hittade, haha!!!!

2009-11-11 @ 18:04:23
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilka andra sidor finns än den länkade och personligalmanacka.se ? Och den där tryckdig.se är skrämmande lik personligalmanacka... Vem var först egentligen? Plagiat ?

2009-11-11 @ 21:21:31
Postat av: elin har ordet

Jadu Lisa, det är verkligen frågan.. men egentligen vill jag bara ha en fin kalender...nuuu!

Och Rosanna - go for it! kalle Anka is the shit har jag hört?

2009-11-11 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0