jag är en gladis!

Idag ringde Carro, kollegan. Hon skulle på möte så hon undrade ifall jag inte kunde ta street prep ikväll. Jaaa! Hurra, äntligen får jag visa lite street! Och jag vet att jag låter lite smått ego, men jag vill visa tjejerna att man faktiskt kan dansa på andra sätt än de man kört på i flera år. Och jag tror att de flesta tyckte det var svårt. Issa och Linn var glada och sa att det var jättekul, och det värmde verkligen. Sen fick de jobba lite of course, eftersom de inte är vana vid mitt rörelsemönster. Men jag hade verkligen roligt, och min elev Josefin som också går i min avancerade grupp fick en chans att glänsa lite över de andra. De kan hon behöva få. :)

Just nu sitter jag och gottar mig lite i soffan. Snart blir det duschen för min del. Schvett, schvett, schvett! Sen lär jag stupa i sängen, är galet trött. Sov gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0