it´s friday, i´m in love!



Jag har varit uppe sedan 7 imorse och tvättat, väntar bara på att allt ska tåeka (från småländska till svenska = torka) nu. Det kändes inte alls roligt att stiga upp tidigt just då, men nu känns det jätteskönt att jag tar vara på dagen. Jag har massvis att göra idag!

♥ Koreografera och planera till söndagsklasserna
♥ Få besök av Elisabet (förra ägaren till Zeus) som ska hämta lite papper
♥ Packa inför helgen hos Sanna i Lund
♥ Diska och städa lägenheten så man slipper komma hem till ett kaos
♥ Ha två klasser på Kulturama, street mellan och avancerad
♥ Planera allt med Sanna, måste ringa!

Och hörrni, det är ju toppenväder idag, så det blir nog inga problem alls att få en massa gjort. Och att det är fredagen den 13:e skiter jag i, jag som annars är väldigt skrockfull när det kommer till horoskop brukar skita i "otursdagen". Man får inte mer otur än man själv skapar, och idag tänker jag ha ett jävvla flyt! Hoppas ni följer efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0