invigningen igår



Såhär fint gick det till på vår invigning av vårt lärarrum igår på Kulturama! Ska det vara så ska det faktiskt vara på riktigt tycker jag allt. Och det var jättetrevligt hela kvällen, jag var dock väldigt trött och fick lite ont i huvudet senare. Men det sägs alltid så bra saker bland mina arrbetskamrater, alla är grymma människor! Synd bara att alla inte var där, men det blev väl lite tätt inpå i planeringen tror jag. Jaja, det var kul iallafall. :D

Ska snart ner till Kulturama idag också. Vi ska träna lite med OnStage inför julskyltningen. Vi måste lära ut lite gamla koreografier till de nya i gruppen, och sedan blir det till att ta en fika med Maja! Så nu måste jag göra mig iordning, baaaaj!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Halsa Majsan!! Hon har inte svarat pa mina sms!! Jag ar i Egypten forresten=) Darfor jag skriver sa fruktansvart bra!! HAHA KUl med personalfest!!

2009-11-21 @ 15:53:48
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0