idag är jag på g!

Igår var jag definitivt inte det. Jag hade ont i huvudet och kände mig "dimmig" hela dagen. Hoppade över både lärarträningen och jazzen. Kom in till Kulturama för att träna med OnStage. Men då sprängdes huvudet, speciellt när de skulle börja steppa. Gosh! Åkte hem och sov, och Martin vikarierade för mig på min street 25+. Det var nog tur det, för efter att jag sovit lite mådde jag bättre. Tog ett fotbad och drack varm choklad. Och idag mår jag mycket bättre! Är uppe med tuppen idag för att jag ska till Braås och hålla i en streetworkshop. Jag är lite nervös minsann, vete fan om jag hittar ens, haha! Men det får gå. :) Vad ska ni ha för er idag då?



heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0