glada änkan


Fina glädjeflickorna Elna och Charlene! ♥

Alla lärarna fick äran att gå på genrepet till Glada Änkan ikväll. Det är en operett, och det var väldigt speciellt måste jag säga. Dels sjöng de opera, inte vad jag vanligtvis brukar dras till, och dels så kunde man inte urskilja vad de sjöng om, så det var stundtals omöjligt att fatta vad de höll på med! Men nu har jag koll på vad en operett är för något iallafall, det kan ju vara bra kanske. Jag känner mig lite mer världsvan nu än vad jag gjorde tidigare idag! Och det var roligt att se sina kollegor uppträda! Elna jobbade på Kulturama förra året, Charlene jobbar hos oss nu och Maria som är sånglärare på Kulturama var också med. Heja!

Martin kunde inte följa med ikväll för han var tvungen att vara barnvakt åt sina syskon inatt igen. Jag är inte säker på att han hade gillat operetten ändå, men jag saknar att sova med honom iallafall. Dessutom vill jag pussa på honom för igår råkade jag vara riktigt grinig mot honom utan anledning. Han har ett tålamod som jag ska vara lycklig för, jag hade inte stått ut med mig själv alltid!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Charlene söt hon var:)

2009-11-29 @ 15:39:43
URL: http://ceciliacarlson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0