födelsedagsfika

Jajjemän! Lilla Amelie fyllde 20 år igår! Så idag blir det till att ta en fika och leverera lite paket så att säga! har kämpat med att få det fint, galet svårt när man inte har en massa kartonger och grejer hemma. Det blir liksom inte såhär fint som det är i filmer. Stora rosetter och vackra kort. Men, det är ju ändå innehållet som räknas!


Tadaaa!

Nu ska jag strax fixa till mig lite. Och det gick jättebra igår förresten att ha två grupper, Martin och jag dubblecoachade så det blev finfint. Lite smårörigt med aldrig kaos. :) Men nu - uppsnyggning!

Kommentarer
Postat av: Millah

Överraskning på min blogg

Grattis Grattis Grattis :):)

Kram// Millah

2009-11-20 @ 12:30:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0