åh åh åh!

Jag vill också bo där Emelie och hennes sambo flyttade. När jag och Martin hjälpte till att bära upp grejer så kunde vi inte låta bli att fantisera lite om hur vi skulle ha inrett åt oss. Det var en ljus och luftig trea med högt i tak och två walk-in-closet mitt i stan. Är jag avis? JA! Det hade varit perfekt för mig och Martin. Vi bad till och med Emelie att fråga hyresvärden ifall det inte fanns någon ledig lägenhet i byggnaden. Det vore något!

Det var dessutom jättetrevligt hemma på peppen tidigare idag! Blev bjudna på riktigt god mat, och vi fick dessutom hem lite extra till goda matlådor, YUMMIE! Passade också på att låna hem bilen lite. Vi ska köra tillbaka katt-trädet vi lånat, och så måste vi hämta Martins grejer hos Kouki, som han på något sätt fick med sig när han flyttade. Så när vi ändå hade en bil så tänkte jag att jag ändå kunde ta hem lite grejer som fanns kvar hos päronen. Mattor, kuddar, gardiner och lite fat och smågrejer fick följa med hem. Snart blir det att göra höst/vintermysigt här hemma. :) Kunde inte ta några kort under dagen eftersom batteriet till kameran tyckte sig behöva vila lite...

Nu är det sovdags! Imorgon sätter jag igång att jobba igen, full rulle! Jiiiha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0