sivans

Gosh, min hjärna är full av hur mycket som helst just nu! Bara två ceckor kvar nu till den stora uppvisningen , och det är verkligen fullt upp! Mycket repande med alla grupper och sätta alla egna danser och allt. Väldigt hektiskt, men också hemskt roligt! Dansade med Mikes projekt igår, vi kommer äntligen framåt nu! men det är mycket jobb kvar att göra, men vi ska nog få till det.

Ikväll ska jag dansa med On Stage på Sivans ute på Campus. Det är någon sittning med studenter och företagsfolk, så det är ett bra tillfälle att visa upp oss. Tyvärr är det inte för allmänheten, men om ni har vägarna förbi Alvestayran på lördag vid 10-tiden så kan ni se oss där istället! :D

Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför rat Race med Martin!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till teorin och lägenheten! Vilket flyt du har!

Var är lägenheten? när flyttar du? Med andra ord, jag kräver en uppdatering :-) Maila mig ääääälin!

2009-05-15 @ 08:43:22
URL: http://eliwander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0