så nära! men ändå inte..

En väldigt blandad dag. Jag klarade teoriprovet galant! Var verkligen noggrann och metodisk, och fick 61 av 65. Hur skönt som helst med tanke på att mina drömmar inatt handlat om hur det skulle gå. På väg in mot stan får jag ett samtal där jag får höra att jag fått lägenheten! Tjoho! Nu ska det bara spikas när jag får flytta in! Hurra!

Därefter blev det en jättedipp i humöret. Jag kuggade på uppkörningen eftersom jag råkade göra ett misstag som gjorde att det "uppstod en situation". Känns jävligt sugit. Men han sa också att jag faktiskt körde riktigt bra, så det var nära. Onödigt! Men jag ska köra upp igen snart, väntar på ett nytt datum från körskolan nu. Jag hoppas bara inte att det dröjer alltför länge, jag börjar tröttna på detta nu. Vore skönt att ha det gjort innan jag flyttar hemifrån åtminstone.


Finlila brallor att dansa i, 149 kr från H&M



Likadana glada i blått


Och en galet fin sjal i lila nyanser från Vila, 129 kr.


Nu ska jag iväg och jobba, i mina galet blåa byxor. En deppig dag finns inget bättre än att sätta på sig härliga färger.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Inflyttningsfeeest! GRATTIS!!

Var ligger lägenheten?

Vad kul att du klarade teorin med :)

Glassfika i veckan?

Puss

2009-05-12 @ 16:34:28
URL: http://amelieclaesson.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis! :) Bättre lycka nästa gång på uppkörningen! Klarade de inte heller på första!

2009-05-12 @ 17:44:32
URL: http://popthatpussy.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Grattis till teorin, och fan också till uppkörningen! Du verkar ju vara skitduktig och både pluggar och kör mycekt så det går nog galant! Fan va kul med egen lägenhet, är man välkommen?;)

2009-05-12 @ 18:21:55
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: All star dancer

Elin;) Grattis till att ta ett ännu ett stort kliv i vuxenlivet,Att sköta sitt hushåll,ekonomi,tvätta,handla, betala räkningar kan bli långsökt ibland men det underbara med detta stora vuxna kliv är att du kan sova hur länge som helst,äta vad som helst,ta hem alla dina vänner på fika eller fest,se på tv och ha fötterna på bordet,spilla lite här och där, Utan någons åsikter,regler eller besvär, Att få ha sin egna Lägenhet;) Lycka till Stardancer

2009-05-13 @ 02:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0