personalfest!

Wie! Jag älskar Kulturama och alla underbara människor som knallar runt där! jag och Maja tog med oss marängswiss till, de andra tog med en massa annat gott, knytis. Mumma. Efter det satt vi alla och pysslade lite inför lärardansen, bokstäver som vi ska ha på oss. Det blev jättefint, fast vi borde kanske börjat med pysslet innan vi hade börjat dricka, haha. Lite nya lärare introducerades också, kul med en massa nytt i höst! Alla drog sedan ut till Deluxe efteråt, och trots lite problem med minderåriga och falskleg så var det jättetrevligt! Träffade lite folk från Moe It också, skön blandstämning. :)


Jag och Karin samt Sing från Move It


Micke, Kouki och så en till från Move It


Söta pysselflickorna Linn och Isabelle, och så en halv Rebecka också


Fina skånska Elna och underbart söta Falloh


Jag, Maja, Martin och Karin sov sedan ihoptrycka på Kulturama, haha. Vaknade tidigt idag för att dra på turné till Alvesta med On Stage. Allt gick bra! Lite lite folk som tittade bara, men annars var det kul. :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0