min lägenhet!

Nu äntligen kommer jag flytta hemifrån! De ringde idag och sa att inflyttningen blir om en månad, runt den 15 maj! Hurra! Jag sitter och planerar vad jag behöver köpa och hur jag vill att det ska se ut redan nu, fast jag egentligen måste rusa omkring och förbereda för ikväll och imorgon. Hurraaaa!

Ikväll är det som så att det är personalfest med Kulturama! Vi ska käka gott och sedan parta loss! Blir kanon med tanke på att nästan alla av oss ska upp tidigt imorgon för att åka till Alvesta och uppträda. Men vafan, skit samma! :D

Nu måste jag skynda mig, ska strax till leos och jobba!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Göran

Hmm menar du en månad och ett år då eller??

2009-05-15 @ 13:50:21
Postat av: pancake

vad rooligt för dig! Måste komma och kika på ditt nya boende sen! men du menar den 15 juni va?

Vi få höras av under helgen när vi ska ses och bestämma mer om london min sköna!

Pussar

2009-05-15 @ 14:54:32
Postat av: Lisa

Va rooooligt för dig Elin! Då kommer vi och hjälper dig om ett år då! Inbokat!

2009-05-15 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0