det närmar sig

Har nu haft terminens allra sista klasser. Känns lite sorgligt ändå. Kommer sakna alla elever över sommaren. Men det ska bli skönt också att slippa all planering. Det tar så mycket tid och energi. Så sommaruppehållet blir kanon att samla ny kraft på! Och än är det ju trots allt inte slut, uppvisningen i helgen närmar sig! Och nnu börjar jag känna mig lite lugnare inför det, alla grupper kan vad de ska kunna, alla nummer jag ska vara med i är satta (behöver dock finslipa endel av dem), och jag har inget direkt som måste panikfixas innan. Gött! Ska bara försöka låta bli att skada mig (som Micke med sin rygg och Maja med sitt ben, min mardröm!), och inte stressa upp mig. Håll tummarna!

Tyvärr är det kass uppdatering för tillfället, och kommer fortsätta så resten av veckan. Uppvisningen tar all min tid och kraft just nu! :)



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0