vilken miss!

Den världsberömda baletten Svansjön spelades igår för ett fullsatt Konserthus, och jag önskar verkligen att jag hade varit där! Läste recensionen i tidningen idag, det verkar ha varit riktigt bra. Jag läste att den skulle framföras, men dum som jag var tyckte jag att fyrahundra spänn var lite mycket, och jag orkade inte dra ihop något, hitta sällskap och sådär bara dagarna innan. Men det kanske inte ens fanns biljetter, jag får hoppas det, så att jag inte gick bara för att jag var dumsnål! Men hoppas iallafall att de som var där fick en mäktig upplevelse. :)

¨

Idag skiner solen för fulla muggar och jag känner mig hemskt glad! :D Men jag har lite att göra idag så jag kan inte bara vara ute och njuta för fullt. Måste planera mina söndagslektioner och plugga körkortsteori. Fast plugga skulle man ju faktiskt sitta ute och göra, insnodd i en varm filt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0