var inte alltid arg på det dåliga vädret



För ibland kanske det inte regnar eller snöar eller något annat bara för att jävlas med just dig, utan kanske bara en vän till dimman och också är ute och promenerar. :) Tänker man på det sättet är det lite lättare att se med blida ögon på väderväxlingarna vi har nu i gränslandet mellan senvinter och vår. Bilden hänger hemma hos min syster på hennes fina inspirationslina på väggen.


Hon har spänt upp fiskelina på väggen, och sedan hängt upp diverse bilder som inspirerar och berör. Lisa är hemskt duktig på inredning, hela hennes hem ser ut att vara taget ur en inredningstidning, fast utan den sterila anonymiteten och instället fullt med personliga mysdetaljer! Precis som man vill ha det helt enkelt!

Jag själv sitter mest hemma och dricker lite vin och tar det lugnt. Min kväll blev inte så flådig som jag tidigare hoppades på, tyvärr har vuxenlivet kommit ikapp och alla kompisar har antingen flyttat utomläns, jobbar tidigt imorgon eller är allmänt slitna efter att ha jobbat. Men det är rätt skönt att inte göra så mycket heller, och nu kan jag göra sådana småsaker som jag aldrig hinner med annars, och kanske till och med kan titta lite på TV. Det var inte igår det! Hoppas ni har en bra fredagkväll!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Asil

Oj vilken bra idé med fiskelina! Det ska jag nog pröva på någon ledig vägg hemma! (höhö)

2009-03-29 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0