systerresa!

Nu har jag haft sista jazzlektionen med dansmixarna. Ganska skönt, nu blir mina torsdagar som vanligt igen. Och det är ganska svårt att planera för tre lektioner, hur man ska lägga upp det för att det inte ska bli för mycket tjat från min sida och för att eleverna ändå ska få lite kött på benen och förstå grunderna. Är det bara en workshop så vet man hur man ska disponera tiden, men tre lektioner ger ju faktiskt lite utrymme för utveckling, frågan är bara hur mycket. Men jag hoppas iallafall att eleverna tyckt det var lite roligt ändå. :)

Efteråt gick jag till Lisa. Vi gjorde våfflor och mumsade i oss, och tittade även på en systerresa till Stockholm som vi vill göra. I slutet av maj är tanken att vi ska åka och då även få in Bounces föreställning! Det blir nog jättekul! Synd bara att tågbiljetter och boende är så himla dyrt alltid, någon som har tips på billigt boende?

Nu är jag jättetrött, ha varit igång hela dagen och cyklat och gått fram och tillbaka mellan stan och hemma sex gånger! Ett jädra farande har det varit! Så sängen är efterlängtad. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0