swisch!

Så har det kännts idag, swisch! Jag har skyndat mellan olika platser och uträttat saker. Fick nya linser, en ny sort som ska vara bättre och släppa igenom mer syre och allt sånt där bra. Visserligen är de dyrare, men synen och ögat är ju faktiskt själens spegel och alltså värd investeringar! Ju bättre ögat mår desto gladare blir jag. :)

Efter det skyndade jag vidare till Aktiv Ungdoms styrelsemöte, och vi diskuterade bland annat fotograferingen vi ska ha inför nästa hösts broschyr. Vi har en jättebra idé att jobba med och jag tror det kommer bli jättesnyggt! Hoppas bara att jag får lägga vantarna på lite av bilderna för egen del också! :D Fast fotograferingen är inte förräns någongång i april.


Här i maktens korridor tar vi roliga beslut!

Min körlektion gick jättebra idag också! Hihooo! Jag är nu inne i stan och kör omkring och jag tittar så fint i alla speglar så, och kan högerregeln som bara den! Jag tror faktiskt min lärare tycker jag sköter mig bra! :D Körkortet here I come! Och jag har märkt att de tycker om att man pratar om vad man sysslar med. Jag som brukar prata med mig själv i vanliga fall, kommenterar min egen körning och vad som händer utanför bilen, och jag tror att det uppfattas som att jag är observant. Och det är ju bra! :D

Och min sista punkt på schemat var lärarmöte med inledande massage! Ellinor hade kallat oss lite tidigare idag för att vi skulle hinna med att massera varandra och sådär, jätteskönt!  Och efter det var det möte med info och diskussion om uppvisningen bland annat! :D


Se här, se här! Loud, min kusins konsert som jag berättat om tidigare, görs det reklam för hos oss! Gå och se den, det är definitivt värt pengarna!

Nu sitter jag och väntar på att Maja ska pallra sig hit så vi kan göra oss iording för Theresias Good Bye-party ikväll. Fest för hela slanten innan hon far till London för ett tag.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0