snälla tranan!

Jag hoppas ni inte missade att har missatdet var tranedan igår?! Jag  det alltför många år i rad bara för att mamma alltid har påmint om det en eller två dagar för sent. Jag tror det är taktik. Men i år hade jag det uppskrivet i min kalender, så nu var det inte tal om att glömma hänga upp strumpan! För er som inte vet så är tranedagen natten till Marie Bebådelsedag, och man hänger upp en strumpa som morgonen därpå är fylld med paket!


Välfylld och glad strumpa! :D


Och detta gömde sig däri! Leggings, deo och lypsyl. :D


Inte nog med detta, det är ju faktiskt Våffeldagen idag! Tyvärr kommer jag nog inte få i mig någon våffla, men jag tänkte ta igen det lite senare i veckan. :) Nu ska jag iväg på jobb och roligheter!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0