salem al fakir

Jag är ett ordningsfreak, när det gäller i princip allt. Jag skriver listor, har med min kalender precis överallt, rensar och donar. Så även i mina mappar i datorn. Min musikmapp är väldigt kontrollerad. Dit kommer inga låtar jag inte gillar in, och jag lyssnar noga igenom alla låtar innan jag sorterar in dem efter genre. Jag låter helt knäpp men så är det! :D Och jag har nu lyssnat igenom Salem Al Fakirs nya album Astronaut hur många gånger som helst, och jag kan bara inte sätta fingret på om jag gillar det jag hör, eller om det är slätstruken smörja jag inte kommer lyssna på igen. Igår jag var bombsäker på att jag iallfall skulle slänga större delen av låtarna, kanske spara en någon. Men idag när jag lyssnade igen så var alla bra, och jag måste spara hela albumet! Det är spännande med låtar, hur de kan växa och få en helt annan betydelse för lyssnare vid olika tillfällen!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0