plötsligt deppanfall

Nu blev jag hemskt trött på allting. Jag höll på att städa i mitt vardagsrum, ville ha det lite vårfint och slippa mina svarta gardiner. Men mitt i alltihop, precis när jag strukit och hängt upp den ena gardinen, så ser jag att den andra måste sys och krabbas med. Och då orkade jag inte med det längre. Så nu sitter jag här lite istället och runt omkring mig är det en enda röra! Jag är på lite allmänt dåligt humör också för att jag snart ska iväg till Pilbäck och hålla klass, och den lektionen känns alltid lite jobbig. Man vet aldrig hur många elever som kommer vara där, om de som är där kommer säga ett knyst eller som de kommer tycka att det är roligt. Gruppen är så svår att läsa av. Men den 4 maj är det slut på allt, och det ser jag fram emot. Skönt det.


Ungefär i det här stadiet fick jag mitt plötsliga deppanfall.

Jag får väl tänka om lite och försöka få lite mer ordning på rummet innan jag ska gå iallafall.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ey! Ditt vardagsrum.. Har du en egen lägenhet, eller menar du hemma hos dina päron, eller har jag missat något? =P

2009-03-23 @ 15:50:19
Postat av: Rosanna såklart ;)

det är jag som kommenterade innan, sorry ^^

2009-03-23 @ 15:50:57
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: elin

Älin har det lite lyxigt hemma hos sig, har både sovrum o vardagsrum. jag är lite avis på detta.



Vilken insats Älin! Du kanske kan be din händiga mamma att sy till lite.. du får muta henne med en semla! Tror minsann du kommer få det att se fint ut sen, du brukar vara duktig på såntdära!

2009-03-23 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0