onsdagen

Aah, hemma! Jag bara hasar runt mella olika ställen hela tiden känns det som, fast egentligen är det inte så farligt alls. Jag har bara vant mig vid att ha ett ställe per dag att ta mig till, så att först jobba på leos och sedan dansa på Kulturama är ju egentligen inte alls konstigt. Men man är borta hemifrån i långa dagar. Maja som bor i Hovmantorp och har en pojkvän i Öjaby måste nästan alltid planera för flera dagar framåt och packa med sig jättemycket grejer! Jag undrar ibland hur hon orkar flänga runt sådär, men visst, det är ju en vanesak. :)

Nu ser jag fram emot en varm dusch, och sedan en bit mat. Vad härligt sådana enkla saker kan vara! Så man verkligen längtar efter det!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0