nya kompisar

Jag har ju även hunnit med att skaffa nya kompisar idag! Till exempel en uppochned-vänd gubbe, en clownkostym och en sjal! Gubben hängde helt sonika utanför Växjö Elektriska och tja... bara hängde egentligen. Ganska roligt tyckte jag när jag gick förbi denna slaskiga dag! :D Hittade sjalen när jag smet in en snabbis på JC, och den kändes så somrig och kul så jag blev alldeles varm och glad ända in i själen att den bara tvunget fick följa med mig hem!

 


Myspys!


Hänga gubbe, for real!


En galet rolig jumpsuit, som dock inte fick följa med hem idag.


Yaay! Men dags för fixi fixi så man blir en snyggis till ikväll!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin sjaaaal! =)

2009-03-13 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0